gravatar

Kenangan BETA VI sebelom ke PANGKOR


Dari Kiri : ekin, ejat, ecah (sharifah), g-bum, ecah (jelata), kak iza, paan, Che'yah, didie, paypong, fidot, dayah, has, noddy, saf, pacak, ejal, ika, nabil, amir, etounk, abe. (tukang ambek gambar "Pie")
Bila lagi kejadian sebegini akan berlaku???

gile best saat ini.. hahaha.. walaupon ketika final exam.. tp ini la hakikatnya..
BETA VI forever & ever..

gravatar

ye ker tong?aku rase x sume cmtuh...ade la saki baki yg masih berpegang teguh pade prinsip sahabat..yg len...tros lenyap..ape ni?huhuhu...x pe...bru kite tau sape sahabat sebenar...thanks sahabat...

gravatar

btol...aku akan ingat time tuh smpai bile2...walaupon 2 hari 1 malam..byk kenangan dan pengajaran yang aku dpt dr percutian kita sekeluarga....time nih la aku baru belajar men ape tuh???haaaa....cap kelicap..huhuhuh...boleh tahan jugak keriangan dia....

gravatar

tuh adalah sebahagian... kalo jemput kenduri pon da cukup.. aku happy ngan kowang semua.. hahaha syok beb knal kowang.. jom2 ajak member lain isi borang BETA VI... free of cas!~

gravatar

kenuri????hahahaha....aku pegi...aku pegi...gn isau tong...aku g nyer...

gravatar

hahaha...tau x pe..kenangan ini yang paling sukar dilupakan...hahahahaha seronok abis...ujung tahun ni kalau x de aral melintang kite buat lagi k..hhuhuhuhuhu

gravatar

hohoho....
kawan2 bahagia time dgn angpa semua...
harap2 kita akan teros bekawan sampai bila2..
harap kita semua teros funky bersama...
klw ada event lagi ajak r....
jgn lupa kat aku...
huhuhuhuhuhu

gravatar

to etounk:
borang beta yang ne tounk?

to ekin:
ujung tahun ni ada lagi ke?
nak pegi ne lak?
nak ikot....